[LINUX:25550] yardim ve sikayet (Fwd)

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Mon 19 Feb 2001 - 07:45:38 EET

From: "bora emenli" <bemenli@hotmail.com>
To: muratkoc@linux.org.tr
Cc: listmaster@linux.org.tr, webmaster@linux.org.tr, giray@osc.nl,
listproc@bilkent.edu.tr, bora@lisesivdin.org, sandikkaya@itu.edu.tr,
nilgun@technologist.com, hata@gelecek.com.tr
Date: Sat, 10 Feb 2001 13:10:02 +0200

4 gün önce yeğenimin ısrarlarına ve övmelerine dayanamıyarak gelecek linux
aldım
ve bilgisayara yüklemeye başladık ...Ama odane udmayı tanımıyor udma66
dediğiniz şey çıkalı 1,5-2 yıl oluyor nasıl tanımaz diye baya uğraştık
sonunda pes edip ide kablo takıp sistemi kurduk.gelecek linux çıkalı 15-20
gün oldu ayıp değilmi.Ve sonunda gelecek linux'a e-mail yolladım cevap
inanılmazdı yeni bir kernel bulup derleyin dediler......
yaw ben zaten linux la yeni tanıştırılmış biriyim kernel ne? onu derlemek ne
oluyo?çekirdek ne? yenirmi?:)) nasıl derlenir derlenince o şey ne
yapılır.....vs. vs. vs.
Anlıyacağınız tam bir kabus.İnsanları linuxla yeni tanıştırmak linuxu
geliştirmek istiyorsanız o zaman ya işinizi tam yapın yada tam oluncaya
kadar erteleyin AYIP ve YAZIK..
benim şansım linux u bilen bir yeğene sahip olmak başkaları ne yapacak bu
çok yeni ve inanılmaz vede linux tarafından çözülmemiş bir sistem değilki!
yanılıyorsam düzeltin.
  Neyse bende başladım derlemeye özellikle sesi vs vs i geçtim sonunda make
all target te iken i386/lide takıldı hata veriyor checksum s:231 ve 237 de
aranırda bilen vardır herhalde:)). bir türlü geçemedim orayı.AMA
YAPACAĞIM.sorup öğrenecek ve yapacağım.ama bunu profesyonellerin yapmaması
veya yapamaması çok ilginç.Düşünün 4 günlük linux'çu kernel derliyor.Sizce
bu kimin ayıbı.daha komutları yeni öğreniyorum ve yeğenimde gitti ve ben 15
milyonluk udma yı göremeyen bir linuxla başbaşayım,ideyle çalışıyorum ama
niye olsunki.
  kıssadan hisse:GELECEK LİNUX BIRAKIN GELECEĞİ BURNUNUN UCUNU BİLE
GÖREMİYOR!!!!

  tüm linuxculara saygılar.
(neredeyse aranıza giremeden çıkıyordum):))

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC