[LINUX:25551] RE: yardim ve sikayet (Fwd)

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Mon 19 Feb 2001 - 08:26:38 EET

Merhaba;

Gelecek linux hakkinda boyle suclamalar yapmak belki de sizin en dogal
hakkiniz..

Fakat sunu belirtmek gerek ki, Turkiye de boyle bir calismanin baslamasi
bile buyuk bir basari.

Bir takim eksikliklerle birlikte gelmis olabilir. Normaldir. Henuz, 1.0
Versiyonu Stabil oldu. Bana gore Gorkem bey in bilgi ve

becerisi gercekten de inkar edilemeyecek duzeyde. Dolayisi ile bir birey
yuzunden KOSKOCA bir toplumu kirletmek gibi bir sey

olmus bu mailiniz.

http://www.linux.org.tr , http://www.gelecek.com.tr adreslerinden KERNEL
DERLEME nin nasil yapildigini anlatan bir cok

dokuman bulabilirsin. Tavsiyem 2.4.X Bazli bir KERNEL kullanmaniz.
http://www.kernel.org

Umarim sorununuz en kisa zamanda giderilir, sizde profesyonel bir linuXer
olursunuz.

Love+Respect+Reding Like Linux :)

Mehmet OZDOGAN
Kurumsal