[LINUX:25412] Re: KDE+Gelecek

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Thu 15 Feb 2001 - 15:01:07 EET

Su anda yapilan tercumeler adina kusku sokma fikrinize
katiliyorum.Evet bu husus insanlarin aklinda soru
isareti olusturmus olabilir.Ama insanlarin aklinda
suphe olmasin diye ortada olan bazi soylentilerin
aslini arastirmamak cok sacma olur.Aslinda bu
supheleri giderecek mesajlari sizden degilde direk bu
ithamlara maruz kalan kuruluslardan beklerdim.Sonucta
itham onlara yapiliyor.Tercume yapilanlara degil.

> Bence bu soylem ile etkilersiniz zira bana gore elle
> tutulabilir
> kanitlari ortada olmayan haberlere dayali fisilti
> gazetenizi yayin
> hayatina soktunuz

Emin olun bu fisilti mecmuasini ben devreye
sokmadim.Bu cok oncedende vardi.Benim amacim kostek
olmak degil.Daha oncede soyledigim gibi benim bir
menfaatim yok bu hususta.

> Evet once kisi haklarina saygi ile baslamanizi
> oneriyorum.

Oneriniz icin tesekkurler zaten ben bu sebepten oturu
bu mailleri yazdim.Yoksa alan ve satan memnunsa benim
yapacak birseyim yok.Bu konu hususunda baska mail
yazmiyacagim.Ama direk yetkili bir agizdan bu
meselenin ic yuzunu duymak isterim.En yetkili agiz
sanirim bu ithamlara maruz kalan firma yetkilileri
olacaktir.
Ayrica listeye uye oldugum 2.5 sene icinde ilk defa bu
tarz bir ifade kullaniyorum.En azindan bu bile
niyetimin ortaliga fitne sokmak olmadigini gosterir.

Saygilar.

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME