[LINUX:25422] Re: KDE+Gelecek

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Thu 15 Feb 2001 - 18:17:22 EET

On Thu, 15 Feb 2001, Omer Faruk Sen wrote:

> Su anda yapilan tercumeler adina kusku sokma fikrinize
> katiliyorum.Evet bu husus insanlarin aklinda soru
> isareti olusturmus olabilir.Ama insanlarin aklinda
> suphe olmasin diye ortada olan bazi soylentilerin
> aslini arastirmamak cok sacma olur.Aslinda bu
> supheleri giderecek mesajlari sizden degilde direk bu
> ithamlara maruz kalan kuruluslardan beklerdim.Sonucta
> itham onlara yapiliyor.Tercume yapilanlara degil.

Mektubunda kullandigin tarz seni ilgilendirir, bu konuda yorum
yapmayacagim.

1. Andreas Mueller hazirladigi haberi sayfasindan kaldirdi. Her ne kadar
kendisinden haberin kaynagi olmadigina dair bir haber yapmamizi istesek de
henuz bunu yapmis degil. Beklentim de yapmayacagi yonunde, ANdreas'i
tanidigim kadariyla.

2. Tubitak'in verdigi tesvikler icin kullandigi web sayfasi ve arastirma
programlarina verdigi kurumlar icin http://www.tubitak.gov.tr/destek.html
adresi bulunuyor. Isteyen bu sayfadan destek alan kurumlari arastirabilir.
Gelecek olarak bu talebi hic yapmadik, olmayan bir talep sonucunda da
tesvik almadik.

Ne yazik ki KDE calismalarinda artik insanlari motive edebilecegimi
sanmiyorum, keske bu dusuncemde hatali olsam..

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S