[LINUX:25407] Re: KDE+Gelecek

From: Togan Muftuoglu (toganm@turk.net)
Date: Thu 15 Feb 2001 - 12:27:41 EET

> From: Omer Faruk Sen <ofsenlinux@yahoo.com>
> To: linux@listweb.bilkent.edu.tr

> Ben KDE ve bunun gibi tercumelerde bulunan
> arkadaslarin adina bir daha soyluyorum.Gelecek A.S bu
> tercumelerden maddi yarar saglayip saglamadigi
> konusunu ne zaman aciklayacak.

Kanimca baskalarinin adina soru sorma hakkkiniz olamaz eger size
sozculuk gorevi verilmedi ise. Ben size bu konuda yetki verdigimi hic
animsamiyorum O nedenle sozcuk dizilisi ile elde edilen tumceniz bana
gore sadece sizin kisisel fikirlerinizi ver meraklarinizi yansitir.
Benim adima konusma hakki yaratmaz.

> Aslinda diger halihazirda yapilan tercumelerin
> gidisatini etkilemek istemem.Cunku haril haril
> calisiliyor.Fakat eger boyle birsey varsa sanirim su
> anda devam eden tercumeleri yapan arkadaslarda kuskuya
> dusebilir.

Bence bu soylem ile etkilersiniz zira bana gore elle tutulabilir
kanitlari ortada olmayan haberlere dayali fisilti gazetenizi yayin
hayatina soktunuz

> SEVGI SAYGI LINUX.

Evet once kisi haklarina saygi ile baslamanizi oneriyorum.

--
Togan Muftuoglu