[LINUX:25383] GENE TEMEL

From: fatih murat (fatihm@garagebil.com)
Date: Thu 15 Feb 2001 - 00:22:46 EET

  Subject: GENE TEMEL

  Trabzon'un bir köyü, Temel ile sevgilisi Fadime evleniyorlar.
   Davullar calinmis, horon tepilmis, yemekler yenmis ve gecenin sonlarina
   dogru köyün ihtiyar heyeti Temel'i yanlarina cekerek namus dersi
  vermeye baslamislar. Ve en sonunda demisler ki, eger Fadime kiz cikarsa
   sabah ezanina dogru pencereden havaya üc el ates et. Et ki biz de
   köyümüzün namusuna leke gelmemis oldugunu bilelim. Temel onayladiktan
  sonra
    sirtina vurulan yumruklarla evine girmis.
    Sabah olmus ve ezan okunmadan önce Temel'in evinden üc el silah sesi
  gelmis.
    Köy halki tamam demis bir problem yok. Herkes gündelik hayatina dönmüs.
  Ertesi sabah yine ezan vaktine dogru yine üc el silah sesi. Bu sefer
  köylüler sasirmis ve kosmus Temel'in evine . Fadime yerde kanlar icinde
  yatiyor. Ya n'oldu sorulari yükselirken Temel cok sinirli : Dün kiz
  cikmisti, bu gün cikmadi. Ben de furdim or.spuyi.