[LINUX:25382] Re: basilix'e altarnatif

From: Mustafa BINATLI (linux@orbitallabs.com)
Date: Wed 14 Feb 2001 - 23:47:10 EET

Merhaba,

Evet aynen anlattiginiz gibi. Hicbir seyi yeniden yapmak zorunda
degilsiniz. Sadece yeniden derlemeniz yetiyor. Bu sizin verilerinize
zarar vermeyecektir.

--
Mustafa BiNATLI                          mailto:mbinatli@orbital.tc
Orbital Labs

Wednesday, February 14, 2001, 1:22:11 AM, you wrote:

md> selam,

md> gerci bu gune kadar deneme ihtiyaci hissetmedigim icim denemedim ama size md> sormak istiyorum.

md> makinama apache, php, mysql, ssl, ldap kurdum ve derledim ve de hepsi md> tikir tikir calisiyo diyelim. fakat ben sonradan (diyelim bunlari yaptiktan md> iki ay sonra, artik bir suru musteri, website, veri falan var ve hepsi artik md> aktif kullanim halindeler) imap destegi eklemek istedim php'ye, yada gd md> (yada herhangi bir paket) eklemek istiyorum. simdi bunun icin bu paketi md> bilgisayara yukleyip, configure, make, make install ettikten sonra kurulu md> olan sistemdeki php ile eskiden kullandigimiz scriptin icine sadece md> --with-paket-adi=/paket-calisma/dir ekleyerek derleyip ve sonrada apache ye md> eklemek icinde yeni libphp4.a nin (zannedersem bir tek o degisiyor dimi, md> yeni paketin php icine gomulu hali o library dosyasinda oluyor dimi?) md> taninmasi icin ./configure --prefix=/usr/local/apache --enable-module=ssl md> --activate-module=libphp4.a satirini ekliyoruz ve tum yeni ayarlar su anki md> sisteme update edilyor dimi? oyle dimi? yok eger degilse, herseyi yeni md> bastan yapmak zorundami kalicaz?

md> tesekkurler.