[LINUX:25385] RE: rc.local dosyasi

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Thu 15 Feb 2001 - 01:04:31 EET

arkadaslar,

asagidaki denemeyi yaptim, ve sonuc tabiiki olumsuz oldu gene. sonra bu
mysqlrun scriptini konsoldan calistirmayi denedim, bu seferde mysql
programini path dahilinde bulmadigini soyledi. simdi:

  1. anlasilan oyle her onune gelen scripti startup da pid yaratacak sekilde
olusturup rc dosyalarinda calistiramiyoruz herhalde. Ama bunun bir yolu
olmali. acaba nedir, yani kendi yazdigimiz herhangi bir nscriptin startup da
calisabilmesinin linux de (ozellikle suse de) nasil yapariz?

  2. etc/profile dosyasinda path ayari yapmak icin girdim. oradaki
PATH=/bin;/sbin;/usr/bin... giden satirin sonuna olmasini istedigim dizinide
ekledim. fakat alet banamisin demedi, yani gormedi. baska bir yeremi
ekliyorum. Yada ek ayarlarimi var baska dosyalarda.

  3. hala rc.local dosyasinin suse deki karsiligini bulamadim. boot.local
dosyasini denedim ama o da sonuc vermedi. Redhatta rc.local dosyasinin
sonuna ekleyerek calistirabildigim programlari bu dosyanin sonuna ekleyerek
calistiramadim. Peki suse de rc.local in tam karsiligi nedir?

tesekkurler.