[LINUX:25268] Lütfen yardim.linuxte cgi calistiramiyorum

From: zaferd (zaferengin@hotmail.com)
Date: Tue 13 Feb 2001 - 14:20:58 EET

Sistemimde apache kurulu.Webde hypermartta yapmama ragmen linuxte
yapamiyorum(cgileri).Win98de xitamide de yaptim fakat linuxte bir turlu cgi
calismiyor.500 internal error veriyor.Error log da no such file or directory
yaziyor.Merhaba yazan bir script yazdim o console den calisiyor merhaba
yaziyor,ama o bile netscapeden calismiyor.Tesekkurler