[LINUX:25269] RE: 25228] telnet

From: Murat Ilker Balaban (murat@enderunix.org)
Date: Tue 13 Feb 2001 - 14:21:09 EET

$ su - yazarsaniz, PATH, TERM, HOME gibi environment degerleriyle
           birlikte tamamen root olursunz. uid=, euid=0 olur
           yani tamamen root.

$ su yazarsaniz, sadece uid=0, euid=0 olur, ama environment degerleri
      eski kullanicininkiler olarak kalir. ama gene root kullanici
      olursunuz.

calismadi demissiniz, buyuk ihtimalle, root'un PATH'inde olan, ama
sizin PATH'inizde olmayan bir komut calistirmissiniz, root'un PATH'ini de
su - yaparak almadiginiz icin herhangi bir sorun cikmis olabilir...

saygilar...

Murat Balaban
http://www.enderunix.org/