[LINUX:25267] Ynt: Re: Kernel Panic - cift islemci

From: Abdullah BAYKAL (baykal@dicle.edu.tr)
Date: Tue 13 Feb 2001 - 14:05:39 EET

rh7.0 nin bu konudaki destegi nasil, raid disk ve cift islemcili netfinity
bir
makinaya kurup calistiran oldu mu? rh6.2 yi kurarken text dd ile kurup
raid surucu disketini disaridan yukedim. Elimde rh6.2 icin raid surucu
disketi
var rh7.0 da tanirmi veya ihtiyac duyarmi bilmiyorum.birde yeni cekirdek
derlerken
disketeki raid driver ini yeni cekirdeye nasil ekleyebiliriz.

Abdullah BAYKAL
Dicle Üniversitesi