[LINUX:25240] Re: java+browser

From: Ismail Murat Dilek (idsc19482@cableinet.co.uk)
Date: Mon 12 Feb 2001 - 23:58:06 EET

Selamlar,
Sana Oncelikle Netscape 6.0 u oneririm. Bu yeni (2 aylik) Browserda eski
versiyonlarda bulunan
sorular(bugs) cozuldu. Ve email programi Messager diger versiyonlara
gore cok kuvvettli.
( i am imppresed).Linux versiyonunu www.netscape.co.uk
<www.netscape.co.uk> den indirebilirsin.
Ayrica StarOffice 5.1 veya 5.2 nun file browser ini internet browser i
olarak kullanabilirsin.
Umarim yardimci olmusumdur.

Ismail Murat Dilek
Computer Science Student