[LINUX:25241] Re: Disk image

From: Mustafa BINATLI (linux@deba.com.tr)
Date: Mon 12 Feb 2001 - 23:58:17 EET

Merhaba,

Tesekkurler... Ben de liste disindan sunlari ogrendim; aktarmak
istedim. Yine DOS ta calisan bir program ama Norton Ghost 2001 de ext2
yi destekliyormus ve ustelik direk cd'lere yaziyor imaji. Bir de linux
da "dd" komutuun bu isi yapabilecegii soylediler.

--
Mustafa BiNATLI                          mailto:mbinatli@orbital.tc
Orbital Labs,