[LINUX:25236] Re: basilix_ERROR_hatasi

From: Mustafa BINATLI (linux@deba.com.tr)
Date: Mon 12 Feb 2001 - 22:12:14 EET

Merhaba,

Oncelikle php4 mu kullaniyorsunuz, 3 mu? Ama basilix'in uzantisi php3
olduguna gore 3 kullandiginizi farzediyorum. MySQL'de basilix userini
olusturup, sifre verdiniz mi? mysql.class dosyasindaki $dbpass
degiskeni yerine database userinin sifresini yazdiniz mi? Son olarak
MySQL'in calistigindan emin misiniz?

--
Mustafa BiNATLI                          mailto:mbinatli@orbital.tc
Orbital Labs