[LINUX:25235] Re: fips veya ???

From: Mustafa BINATLI (linux@deba.com.tr)
Date: Mon 12 Feb 2001 - 21:43:21 EET

Merhaba,

Ben fips'i kullanmistim, hicbir sorun cikmadi. Ama dokumanlarini iyi
okumanizi tavsiye ederim. Sonucta tehlikeli bir is. :)

--
Mustafa BiNATLI                          mailto:mbinatli@orbital.tc
Orbital Labs

Saturday, February 10, 2001, 3:10:45 PM, you wrote:

i> Herkese merhaba

i> W98 kurulu bir makinanın bir kısmına linux kuracagım...Diski ayarlamak için daha i> once fips gibi programlarla haşırneşir olmadım.

i> Fips benzeri bir de GNU Parted programını buldum... i> fakat kullanmayınca hangisi daha etkin ve risksiz emin değilim... i> tecrübelerinize gore hangisi daha iyi veya daha iyi baska bir program var mı i> sormak istedim....

i> iyi çalışmalar i> ilker

-- Mustafa BiNATLI mailto:mbinatli@orbital.tc Orbital Labs, Ltd.