[LINUX:25234] Re: basilix'e altarnatif

From: Mustafa BINATLI (linux@deba.com.tr)
Date: Mon 12 Feb 2001 - 21:15:45 EET

Merhaba,

Ben basilix'i kullaniyorum ve calistirdim. Yaptiklarimi anlatayim
belki size faydasi olabilir.

*Mandrake Linux Corporate Server 1.0 kullaniyorum, uzerinde gelen
MySQL'i hic degistirmedim.
*/etc/inetd.conf dan imap'i satirinin basindaki commenti kaldirdim. Bu
arada; imap'i development paketleriyle birlikte kurmaniz gerekiyor
cunku php yi imap destegiyle kurarken, o paketleri kontrol ediyor.
*PHP 4.0.4pl1 i indirdim ve "./configure --with-apxs --with-imap" ile
konfigure ederek kurdum.
*basilix'i actiginiz klasorun icindeki doc altinda dokumanlari
okuyunuz. sql altindaki bazi scriptleri php4 e gore degistirmeniz
gerekiyor. Daha sonra da bunlari MySQL'de calistirmaniz gerekiyor.
Bir de conf icindeki domain.conf dan kullanacaginiz domaini
ayarlamaniz gerekiyor.
*basiliz dosyalarini web serverinizin dokuman klasorune kopyalayarak
calistirabilirsiniz.

Basarilar, iyi calismalar...

--
Mustafa BiNATLI                          mailto:mbinatli@orbital.tc