[LINUX:25145] Ag kurulumu (linux+windows)

From: webmaster@kocweb.net
Date: Sat 10 Feb 2001 - 15:53:47 EET

Selam arkadaslar

Bir makina Redhat 6.2 digeri windows 98
Redhat makina internete cikiyor ve uzerinde 2 ethernet takili biri cablela haberlesiyor digeri windows makinaya gidiyor isiklar yaniyor.Benim amacim windows makina ile linux uzerinden internete cikmak

1. ethernetle gelen hattin ipisi 212.174.113.113 ve onun ayarlari tamam
2. etherneti eth1 olarak tanidi ilk olarak netcfgden interfaceden eth1i tanittim 192.168.0.1 olarak sonra routingden

Device: eth1
Network: 192.168.0.2
Netmask: 255.255.255.0
Gateway: bisi yazmadim

ayarini yaptim (dogrumu degilmi bilmiyorum eger yanlissa nerede yanlis oldugunu yazarsaniz sevinirim)
daha sonra windowsta internete cikmak icin ne gibi bi ayar yapmam lazim yardimci olursaniz cok sevinirim...