[LINUX:25010] Ynt:bittik Mandrake ama yilmadik

From: kocnet_bilgisayar (kocnet_bilgisayar@mynet.com)
Date: Wed 07 Feb 2001 - 10:49:37 EET

Selam

Linuxte buyuk kucuk harf ayrımına cok dikkat etmelisin ornegin xwin
ortamına gecmek icin "startx" komutunu yaz. Bunu Startx veya STARTX
gibi yazarsan komut islemeyecektir.

Linuxteki configurasyonlar icin "setup" komutunu kullan. buradan
mouse klavye ekran kartı monitor vs.. gibi ayarların hepsini
yapabilirsin xwin ayarlarını zaten girince goreceksin Xwindow
configuration gibi bisi

Aynı sekilde "ls" komutunuda Ls yazarsan calısmaz

Evet artık mail ve modem baglantısıyla ilgilenmeye baslayabilirsin :)
bu arada linuxe gecerek dogru yola gelmissin seklinde bir felsefeyle
bitireyim.. :)

> Arkadaslar hepinizin degisik onerileri icin tesekkurler ama
>
> Startx calismadi
> Ls komutu calismadi
> Xconfigurator calismadi
> Setup da X'lerin yukledigimi saniyorum ve hala linux'un windows
ortamına
> gecemedim..
> Ben de modem baglantisi ve e-mail ayarlari icin uzulmek istiyorum.
>
> Login: Queen yaziyorum oyle olusturdum cunku
> Password: yaziyorum
>
> queen@localhost.queen$ <mailto:queen@localhost.queen$>
isaretisonrasinda ne