[LINUX:25009] Re: RedHat 6.2 ve rpm

From: Ahmet Tay (ahmettay@yahoo.com)
Date: Wed 07 Feb 2001 - 10:49:22 EET

Selam , sanirim ayni nedenlerden dolayi bende bir kac ay once redhat 6.2'ye

geri donmustum.
Yapman gereken oldukca basit.
rooot olarak sisteme gir ve

rpm -qa l grep Xfree komutunu gir ve gosterdigi bütün rpm leri sil.
Sonra Redhat 7 'den
cd /mnt/cdrom/Redhat/RPMS/
dizinine gec rpm -i XFree* komutuyla da yeni Xfree paketlerini
yükle.
Böylece güncel paketler yüklenecektir.

KOlay gelsin.