[LINUX:24958] YNT: AMD - Intel

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 06 Feb 2001 - 09:24:59 EET

i386 demek x86 islemci cekirdegine gore yazilmis anlamina gelir. windowslar
bile intel icin optimize ediliyo aslinda ama athlonlarda daha fazla
performans gosteriyo..via degilde amd nin kendi chipsetiyle (su an
hatirlayamadim) yapilmis bi anakartla intel sistemlerden cogunlukla daha
fazla performans gosterecegi sabittir..