[LINUX:24972] Re: YNT: AMD - Intel

From: Erhan Bilgili (erhan@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Tue 06 Feb 2001 - 15:49:47 EET

selam,

        acikcasi boyle hemen aciklamak istemiyordum ama madem konu acildi
.. gecen yillarda AMD k6 optimized bir dagitim hazirlamaya calisiyordum
fakat zaman darligi nedeniyle yarim kaldi. su anda ise yeni bir dagitim
olmasa bile Mandrake paketlerinin athlon optimized compile edilmis
versiyonlarini hazirliyorum ( gcc2.97 ve libstdc++v3 ). bu ise
ayirabildigim zaman kisitli ve tum paketlerle tek tek ugrasamiyorum fakat
en onemlileri ( glibc2.2.1, kernel24, gcc2.97, kde, gnome vs vs ) hazir
gibi. olabildigince up2date tutmaya calisiyorum. sanirim onumuzdeki hafta
icerisinde download'a acabilirim.

AMD konusuna gelince ... siddetle tavsiye ederim. duron 700 @ 840
kullaniyorum ve cok memnunum.

        Erhan Bilgili