[Linux] XFree86.0.log - ..init font path.. hatasi - HATA Cozuldu

From: Volkan Evrin (linux@karel.com.tr)
Date: Mon 30 Jul 2001 - 11:28:26 EEST

AC> /etc/X11/XF86Config icinde fontpath kisminda "FontPath "unix/:7100""
AC> yerine senin fontlarin bulundugu dizinleri yazarsan olabilir.Bu sorunu
daha
AC> once ben de yasamistim.Buraya bir kac tane fontpath de
AC> tanımlayabilirsin.Pathleri find komutu ile aratabilirsin..
AC> veya "/usr/share/fonts" olabilir.

/etc/X11/XF86Config dosyasinin icindeki fontpath satirini
"/usr/share/fonts" olarak degistirdim. Ama degisen birsey olmadi. Sorun ayni
sekilde devam etti. sonra X11 altindaki dosyalari incelemeye basladim.
/etc/X11/XF86Config-4 isimli bir conf dosyasi daha vardi, ayarlar benim
yaptiklarimi iceriyordu. Onda "unix/:7100" satirini "/usr/share/fonts" ile
degistirdir. Ve sorun cozuldu.

Kafami kurcalayan ufak bir sorun kaldi. Bu XF86Config ile XF86Config-4
arasinda ne fark var?

Bu arada, yardimi icin Ali Cayli 'ya tesekkurler.

Volkan Evrin