[Linux] Bip sesi + biraz off topic

From: Genco Yilmaz (genco@olympos.gen.tr)
Date: Tue 31 Jul 2001 - 17:17:58 EEST

merhabalar,

   slackware 8.0'da makina belli bir sure calistiktan sonra hic
kesilmeyen bir bip sesi veriyor. Ben makinaya bir tus ile bip sesi
gonderdigimde susuyor.9-10 dakia sonra bip tekrar basliyor.Oncede baska
bir makinada da yasamistim ama cozumu bulamiyorum. Sorun 166 mmx olan
islemciyi AMD K6 II 500 islemciye yukselttikten sonra basladi.Donanimsal
gorunuyor. Core voltaj ayarlarini cpu bilgilerine gore ayarladim ama sorun
var.. Herhangi bir fikri olan var mi?

Not: cpu nun asiri isinmasi bu sesi cikartir mi? Sanki cpu fazla isiniyor
gibi geldi isi 67 C ye kadar cikiyor.Normal mi sizce ?

saygilar+sevgiler