[Linux] Re: XFree86.0.log - ..init font path.. hatasi - HATA Cozuldu

From: Aycan Irican (aycan@mars.prosoft.com.tr)
Date: Mon 30 Jul 2001 - 12:22:39 EEST

XFree86 adli yeni server /etc/X11/XF86Config-4 dosyasini kullaniyor.
Diger serverlar ornegin XF86_SVGA gibi, onlar /etc/XF86Config yada
/etc/XF86Config dosyasini kullaniyorlar.

On Mon, 30 Jul 2001, Volkan Evrin wrote:

> daha
>
> /etc/X11/XF86Config dosyasinin icindeki fontpath satirini
> "/usr/share/fonts" olarak degistirdim. Ama degisen birsey olmadi. Sorun a=
yni
> sekilde devam etti. sonra X11 altindaki dosyalari incelemeye basladim.
> /etc/X11/XF86Config-4 isimli bir conf dosyasi daha vardi, ayarlar benim
> yaptiklarimi iceriyordu. Onda "unix/:7100" satirini "/usr/share/fonts" il=
> degistirdir. Ve sorun cozuldu.
>
> Kafami kurcalayan ufak bir sorun kaldi. Bu XF86Config ile XF86Config-4
> arasinda ne fark var?

> [...]

Aycan Irican
System Support Engineer
Prosoft Communication Systems Ltd.
Key fingerprint =3D 8FC5 09B6 2373 F094 1221 248D 2A49 9B09 D70E 498C