[LINUX:19889] Ynt: LUTFEN YARDIM ACIL NFS

From: Enis Erdal (eerdal@anet.net.tr)
Date: Fri 22 Sep 2000 - 16:20:37 EEST

 Merhaba,
SAYIN LISTE UYELERI
 Sorunum,
  Linux sunucuda bir /systemv adında bir klasörüm var bu klasörün içindede
 unisoft isminde bir dosya
 linux client dan sunucu ya
 mount -t nfs sunucu:/systemv /mnt/systemv
 komutu ile mnt/systemv altında görebiliyorum
 fakat o dosyayı çaliştırmak istediğimde
 bash:/ cannot execute binnary file
 mesaj veriyor halbuki aynı dosya yı telnet yada rlogin ile bağlanıp
 çalıştırabiliyorum.
 aynı komutu -o exec olarak da denedim olmadı
 linux server olarak kurduğum makinada /etc/exports dosyası
 ilk satırı da

 /systemv (rw)

 şeklinde,

Eksiğim nerede?