[LINUX:19890] uugetty

From: Volkan YILDIRIM (volkan@ozzmosis.pleksus.net.tr)
Date: Fri 22 Sep 2000 - 16:48:28 EEST

abilerim ablalarim
bendeniz gene kafayi siyirtmak uzere
piskopata sardirmak uzereyim

simdi
evden isteki linux u me dialup ile ppp alarak baglanmak istiyorum
diyelim ki

linux e modem taktim (com4)
/etc/inittab ta soyle bi guzellik yaptim:

S3:12345:respawn:/sbin/uugetty -d /etc/default/uugetty.ttyS3 ttyS3 38400

sonra inittab yeniden okutturdum

/etc/default/uugetty.ttyS3 dosyasi ise soyle:

INITLINE=ttyS3
TIMEOUT=60
INIT="" AT&F2&w0z0\r
#INIT="" \d+++\dAT\r OK\r\n ATH0\r OK\r\n AT&F2&w0z0\r OK\r\n
WAITFOR=RING
CONNECT="" ATA\r CONNECT\s\A
LOGIN=/bin/login
#CONNECT="" CONNECT\s\A\r\n

simdi burayi aradigimda alet cevap veriyor guzel
ama bi turlu login ekrani gelmiyor

hyper terminal ile kastim
ana bilgisayar cevap vermiyor gibi bisey soyluyor

bunu yapsam gerisi kolay
user shell i mi pppd yapacagim,

vede /etc/ppp/options.ttyS3 dosyasina

192.168.1.1:192.168.1.26
-detach
modem
crtscts
lock
ipcp-accept-local

verdimmi gerisi kolay
ama dedigim gibi ana bilgisayar cevap vermedi diyor
no answer diyor kesiyor atiyor alet

guzel bi manual yok mu bu konuda <-------------
ben uugetty.ttyS3 ( defaults )
dosyasinda bi hata yaptigimi dusunuyorum her turlu INIT
string ve CONNECT string denedim

linux e bagli modemim uyduruk ISA apache 33600

windows taki ise 56600 PCI uyduruk modem