[LINUX:19888] Re: [Re: mars]

From: Devrim Sipahi (sdevrim@usa.net)
Date: Fri 22 Sep 2000 - 14:03:08 EEST

"Baris Ankay" <bankay@tapu.gov.tr> wrote:
Merhaba ...

marsi kurdum su anda windows olan makinadan netware destegi ile
baglaniyorum..
Fakat dizinlerin için de olmasi gereken dosyalar yok onlari olusturmam
gerekiyor sanirim novel bilgim biraz var daha önce birkac sefer 3.12
kurmustum ama bildigim komutlarla bunlari gerceklestiremiyorum. bunlari
nasil olustaracagim konusun da arkadaslar yardimci olurlarsa sevinirim...

bankay@tapu.gov.tr

merhaba,
ilk baglandigin dizin ..../SYS/login dizinidir.Bu dizinin yeri
nwserv.conf'daki 1 nolu ayarda yazar. Bu dizinde en azindan login.exe dosyasi
bulunmalidir. login olduktan sonra digerlerini gorebilirsin.
istersen. herkesin sifresiz calistirmasini istiyorsan butun calistiracagin
dosyalari login dizinine kopyalayabilirsin

kolay gelsin

> Bu arada Kutlay'i da kandirin getirin. Selamimi *:) soyleyin... :-)
>
> Doruk

neden olmasin hatta bir gün bizim kuruma buyurun gelin birlikte kutlaya
anlatalim.. birlikte daha rahat anlatiriz.. .yada kandiririz.. :-)

bütün arkadaslara iyi calismalar....