[LINUX:19780] RE:Re:Lufthansa nin SuSE Kullanmasi Haberi

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 19 Sep 2000 - 14:44:18 EEST

sevgili Necdet,

aldattin falan demiyorum.. Dedigim suphesiz okudugun o kaynaktan
aktardigin bilgiye arge sinde Nt uzerinde calisan uygulamalari denemek
icin gibi bir aciklama da ekleseydin daha net olmazmiydi ? Ben okur okumaz
way be otomasyon uygulamalarini tasimislar linux a demekten kendimi
alamamistim. Kaynagina gidip te bakmasaydim simdi cevremdekilere "Biliyor
musunuz Lufthansa artik Linux kullaniyor !" diye sevincle haber verirdim
ve birileri de beni biryerlerde mosmor ediverirdi..

Yani lutfen alinma...

Aldatma lafini baskalarinin bizim icin kullanabilecegini anlatmak
istemistim.
Ama simdi VMWare bir makinada 5 isletim sistemi calistirabiliyor ve
boylece yatirim tasarrufu saglaniyor diye haberi gorunce irkildim.. Zira 5
tane isletim sistemini ayni anda calistiracak (kullanilabilir hizlari
kastediyorum) bir makinaya verilecek parayla 10 makinali bir laboratuar
kurulabilir. VMWare kullananlar ne demek istedigimi daha iyi
anlayacaklar..

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey

Phone: +90 232 255 4175