[LINUX:19781] Re: Off-Topic : Is ilani

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Tue 19 Sep 2000 - 14:44:35 EEST

HorNET KnighT wrote:
> gerektiginde serveri reboot edebilmek ve en azindan apache serverin
> calisip calismadigini kontrol edebilme yetenegi,
Yani arkadasin uc tane parmaa olsa yeter. :-)

Coook eskiden bir okulda bilgisayar hocasi olan bir arkadasimin
anlattiklari akliam geldi simdi. Acayip of-dopik olcam ama olsun.

Simdi, arkadasimiz miniminnacik veletlere makina nasil acilir filan
ogretiyor, sonunda sira resetlemeye geliyor...

-Evet, once bir parmagimizla CTRL tusuna basalim...
(Butun sinif basar)
-Sonra da diger parmagimizla ALT tusuna basalim...
(Butun sinif basar ancak bir cocukcaaz oteki elindeki parmagi
kullanir...)
-Simdi de DEL tusuna basalim...

Cocukcaaz once bir adama bakar, sonra da klavyeye... Sonraki adim: Kafa
one egilir, burunla del tusuna basilir...

Iste boole. :-) Three-finger-salute, uzun suredir ihtiyacim olmayan bisi
ne de olsa. :-) Aklima geldikce gulerim de...