[LINUX:19771] RE:Re:Lufthansa nin SuSE Kullanmasi Haberi

From: Necdet Yücel (linux@ce.comu.edu.tr)
Date: Tue 19 Sep 2000 - 13:16:51 EEST

Ortada bir yaris var mi bilmiyorum ama ne benim ne de bu haberin bu
yarisla ilgisi yok. Ayrica bir yaris oldugunu da zannetmiyorum. Olsa da
kötü olmaz ayrica...
Haberde Lufthansa tüm sistemini Linux'a tasidi denmiyor, SuSe ve VMWare
kullaniyor deniyor. SuSe nin kendi sitesindeki haberlerde yer aliyordu
ben de haber olarak gönderdim. SuSe nin haber degeri buldugu bir olay
linux.org.tr de haber sayilmamista olabilir, böylece vakti aldigim,
aldattigim arkadaslardan da özür dilerim.
Ama nasil oluyorda haberin içerigine bakmamis oluyorum ?
insanlari suçlamadan önce biraz düsünmek gerekir diye düsünüyorum. En
azindan haberin yaris var dediginiz insanlardan biri tarafindan
gönderilmedigine dikkat etmek lazim vs. vs.
iyi çalismalar
Necdet Yücel