[LINUX:19755] Re: [LINUX:19731] ses kartı

From: Murat Arslan (arslanm@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 19 Sep 2000 - 09:33:18 EEST

On Tue, 19 Sep 2000, cigdem gur wrote:

> Herkese merhaba,
> ben oldukca yeni bir linux
> kullanıcısıyım.Bilgisayarıma linux kuralı henuz 2 gun
> oldu. kurulum sırasında pek fazla sorun yasamadım ama
> ses kartını ve modemi tanıtmayı basaramadım.
> Ses kartım ESS 1868 AudioDrive.

a$agidaki satirlari root olarak girmeyi deneyin:

--------------------------
/sbin/modprobe sound
/sbin/insmod uart401
/sbin/insmod sb io=0x220 irq=5 dma=1 dma16=-1
/sbin/insmod mpu401 io=0x330
/sbin/insmod opl3 io=0x388
/sbin/insmod v_midi

ESS1868 AudioDrive hakkinda bilgi
/usr/src/linux/Documentation/sound/ESS1868 dosyasinda..

BIOS'tan PNP Os'un Yes oldugundan emin olmaniz da gerekiyor.

Iyi cali$malar..
-arslanm