[LINUX:19752] Re: FrameRelay Kapanirsa?

From: Volkan YILDIRIM (volkan@ozzmosis.pleksus.net.tr)
Date: Tue 19 Sep 2000 - 09:30:21 EEST

dostum benim windows makinalarimda da netbios a ulasirken
abartili bir yavaslama oluyordu.
baktim .. nedeni 'network.vbs' isimli bir dosya
bir tur virus mus.

artik buralarda birisi ne zaman gecikmeden yavaslamadan bahsederse
bilgisayarinda network.vbs isimli bir dosya olup olmadigini soruyorum.

ama senin makinalarin problemi bu olamaz zira
ucmp paketleri ile bi sorun olmamasi lazim
hatta tcp/ip ile ilgili bir problem olmamasi lazim.
mail okurken bir yavaslik olmamasi lazim

e o zaman ben bu mail i niye yazdim

iste hani olurda birisi sambaya falan ulasirken bir yavaslama oldugundan
bahsederse bunun sebebi kesinlikle registry sine kendini kaydetmis,
windows un startup ina yerlesmis 'network.vbs' dosyasidir.

ayrica turkce karakter problemimi cozdum .. sayIlIr...