[LINUX:19731] ses kartı

From: cigdem gur (cigdem_gur@yahoo.com)
Date: Tue 19 Sep 2000 - 01:08:02 EEST

Herkese merhaba,
ben oldukca yeni bir linux
kullanıcısıyım.Bilgisayarıma linux kuralı henuz 2 gun
oldu. kurulum sırasında pek fazla sorun yasamadım ama
ses kartını ve modemi tanıtmayı basaramadım.
Ses kartım ESS 1868 AudioDrive.
Komut satırına sndconfig yazıyorum ve karsıma gelen
menu de ses kartımı tanıtmaya calısıyorum.
Ilk olarak "No PNP or PCI cards were found in your
system." diyor ve listeden ses kartımı secmemi
istiyor. Benimde ses kartım bu listede ve seciyorum
daha sonra IRQ, DMA,I/O Port,MPU I/O ları girmemi
istiyo. Fakat ben bu bilgileri bilmediğim için bi kac
deneme yapıyorum fakat tabiki kabul etmiyo ve su
mesajları veriyor.

error occured running the modeprobe program:
/lib/modules/2.2.14-5.0/misc/sb.o:init_module:Device
or resource busy
/lib/modules/2.2.14-5.0/misc/sb.o:insmod
/lib/modules/2.2.14-5.0/misc/sb.o failed
/lib/modules/2.2.14-5.0/misc/sb.o :insmod sound-slot-0
failed

bunu nasıl duzeltebilirim ve ses kartını linux a nasıl
tanıtabilirim? BIOS taki ayarlardan olabilirmi eger
sorun BIOS ayarlarındaysa bunu nasıl halledebilirim?
Simdiden herkese tesekkurler...
Iyi calısmalar...