[LINUX:19487] RE: ColdFusion for Linux

From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 15:39:11 EEST

On Tue, 12 Sep 2000, Oguz Demirkapi wrote:

> ColdFusion'un kolay ogrenilmesi ve hizli geli$tirme ortami ve sundugu
> geni$ alternatiflerle Php ve Asp gibi platformlarin alternatifi oldugunu
> du$unmekteyiz.

OpenSource olmasi ve C ve/veya Perl gibi bir dile cok yakinligi sebebiyle
maalesef Php'ye alternatif olabilecegini dusunmuyorum.

> Internet tabanli yazilim geli$tiren arkada$larin incelemelerinde fayda
> oldugunu du$unuyorum.

Tabii ki,

> Ayrica 2 yil az bir sure degil. Hele ki 2 yil once ortada olmayan
> teknolojilerin $u an gundemde ciddi boyutlarda yer aldigi du$unulurse, 2
> yil icerisinde var olan bir platformun geli$me potansiyelini du$unmek
> gerekir.

2 Yil da sadece adi gecen urunun degil, tum urunlerin kendini gelistirdigi
olayin ayri bir boyutudur,

> Advanced duzeyde ise ciddi alternatif olarak yine Allaire firmasinin JRun
> urunu dikkat cekmekte. Yakinda CFTR sayfalarinda JRun hakkinda da detayli
> bilgiler bulabileceksiniz.

JRun dediginiz urun zaten bir Java Servlet engine... bildigim kadariyla
sadece NT icin calisan bir urun, Linux listesinde Apache ile
calisabilecek, Tomcat ve ApacheJserv varken Servlet Engine olarak Jrun
onermek ne kadar mantikli bilemeyecegim,

Kolay gelsin,

Ozgur C. Demir
Koc.NET