[LINUX:19491] Re: Bilisim2000

From: Andreas Mueller (amu@tr.debian.net)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 16:19:05 EEST

On Tue, Sep 12, 2000 at 02:29:00PM +0300, HorNET KnighT wrote:

> Ben basini kacirdim da...Baslayali cok oldu mu? Mac kac kac? Murat
> Koc mu onde Gorkem Cetin mi?

M$ FreeBSD OpenBSD NetBSD onde! Eger anlasma saglanmaz ve listede bazi
sahislar kendi kurallarini dikte etmeye calisirsa olacagi budur. Bencil ve
eski kafali insanlarin bu listedeki oligarsileri devam eder. Gercek
hayatta hukumetler gibi. bazi yerlere mevzilenmis sahsiyetler sadece kendi
aralarinda anlasip baska insanlari kendi cikarlari icin
kullanirlar. kendileri yukselir, yerlerini saglamlastirir; digerleri icin
bu durum malesef iyi olmaz.

Liste uyelerinin birbirleri ile anlasmaya ve birbirlerine saygi
gostermelerine ihtiyac var. Sadece is yapanlar (gercekten) kabul edilmeli,
konusanlar degil. En son uyelik icin istenenen para ile ne yapilmasi
dusunuldugunu sordugumda kiyametler kopmustu. Bu anlayis degimedigi surece
birseyler yapmak imkansiz.

--
"Computers are like air conditioners - they stop
working properly when you open Windows"

Lat: 39 55 N Long: 32 50 E ---------------------------------------------------------------------- Public-gpg-Key: http://tr.debian.net/amu/amu.key http://3556815620