[LINUX:19439] MURAT KOÇ, GÖRKEM ÇETIN VE TÜM ARKADASLAR

From: Orkun Uslu (orkunuslu@yahoo.com)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 23:54:10 EEST

Sevgili arkadaslar,
Benim de Linux'un ingilizce dokümanlarini okuyacabilecek ingilizcem var. Ama
lütfen su anlamsiz tartismaya son verelim.
Bizlerin bu dokümanlari okuyabiliyor olmasi, doküman çevirilerinin
yapilmasini engelliyor mu?
Linux'u kurmak isteyen ve ingilizce bilmeyen yüzlerce bilgisayar kullanicisi
ne yapsin?
Mantiksiz mantiksiz konusmalarla Linux'un paylasimci felsefesine ters
davranmaktasiniz.
Niçin yabanci dil bilmeyen arkadaslarin ögrenme hakkina karsi çikiyorsunuz?
Bir konu üzerinde gelisme saglanacak ise önce o konu ile ilgili mevcut bilgi
ögrenilmemeli midir?
Ülke olarak böyle saçma sapan yaklasimlarla, yabanci dil hayranligi
yüzünden,
güzel dilimiz hem bilim dili olmaktan uzak kalmis, hem ülke olarak geri
kalmamiza sebep olmus
hem de iletisimimizin temel protokolü olan dilimizi kullanma yetisini yavas
yavas kaybetmeye
baslamis bulunuyoruz.

Bir konuyu ögrenip sindirmeden özgün birseyler katma sansi yoktur. Bu
baglamda sayin Görkem
Çetin'i yaptigi iyi niyetli çalismalardan ötürü tebrik ve tesvik etmek
gerekir diye düsünüyorum.
Kendi yeterliklerimiz yüzünden diger insanlarin ögrenme hakkina saygisizlik
yapmak anlamsiz kaçmiyor mu?

Yapilanlar üzerine olumsuz konusmalarla insanlarin çalisma sevkini kirmak
yerine daha iyisini ben
yaptim diyerek çikin lütfen. Ve lütfen daha iyisini yapin. Böyle anlamsiz
tartismalarla da kimsenin vaktini
çalmaya hakkiniz olmadigini bilin.

Linux kullanicilarinin kisisel sorunlarini bu platforma tasimayacak
olgunlukta olmasi gerekir saniyorum.

Hepinize saygilar...
Kurul Orkun Uslu