[LINUX:19419] RE: Bilisim 2000

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 16:01:57 EEST

Merhaba,

Monday, September 11, 2000, 10:18:27 AM, Mehmet OZDOGAN wrote:

MO> Temmenim su idi.
MO> Listede adi gecen LINUX dagitim firmalarinin da oraya katilmasi, bir sponsor
MO> firma bulunarak CD maliyetlerini onlara yuklemek ve FREE CD dagitimi tanitimi
MO> yaparak insanlarin ilgisini artirmak.
MO> Ama yapilmamis. O tur bir fuarda boyle bir calismanin eksikligi buyuk kayip...
MO> UZULDUM.
Fuarda Linux Kullanicilari Dernegi, cd ve t-shirt satisi yapti.

Bedava dagitim oldukca zor gozukuyor. Cunku ilgilenen olsun olmasin
bedava oldugu takdirde her seye atlaniyor. Bu sene saglik problemleri
nedeniyle katilamadim ama gecen sene Linux standindan Truug'un *gecen
seneki* konferanslarinin duyuru kagitlari bile kapis kapis gitmisti.
Insanlar ne bulurlarsa cantaya dolduruyorlar.

Komik bir fiyata sattiginiz zaman ise, sadece ilgilenen aliyor.
Boylece *emek* ve *para* sonucu uretilen bir seyler de tozlu
torbalarda, araba camlarinda eskimekten kurtuluyor.

Ama gene de bedava cd dagitalim derseniz, herhalde 50000-100000 civari
cd basilmasi gerekir ki meraklisi oldugunda "napalm elimizde kalmadi,
bedava dagitiyorduk" denmesin.

Bilisim 98'de, elde olan 300 Linux cd'sini bir yetki karmasasi
sonucunda bedava dagittigimizda 1 saat bile olmadan tukenmisti ve
bircok merakli insana Linux cd'si ulastiramamistik.

                                   Doruk