[LINUX:19418] Bilisim 2000 in ardindan.

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 15:42:58 EEST

Acikcasi ben LKD nin fuar a katildigindan bi haberdim. Cunki; ne giriste dagitilan
salon haritasinda, ne de gezdigim yerlerde karsilasmadim LKD ile ilgili bir
imlec (!)

Dedigim gibi bi kac firma gordum onlar da ziyaretciler yerine
baska seylerle ilgileniyorlardi.

Katilimlarindan dolayi arkadaslara tesekkur ediyor, calismalarinin
devamliligini diliyourm.