[LINUX:19412] Re: squid ile authentication timeout

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 14:03:40 EEST

Merhaba,
Ne yazik ki Transparent proxy ile sizin de bahsettiginiz gibi authentication
uygulamak mumkun degil gibi (en azindan simdilik ;-/) bence burada
yapabileceginiz transparent calisacak proxy onune standart calisacak bir
proxy kurmak onun uzerinde authentication'i kurmak olabilir. Problemin
kaynagi transparent yapilan IP paketine authenticaiton headerlarini
ekleyememekten geliyor. Bu problem parent/sibling calisan squidler arasinda
da probleme yol aciyor. Kisacasi sorun NCSA da degil.

Su authenticate_ttl icinde soylenebilecek sey son versiyon dan once bu
opsiyonla ilgili problemler vardi yapilan bazi patchlerde yeni verisyonlarda
problemli calisiyordu. Son versiyonda bu problem cozuldugu soyleniyordu.

Ama denemek (denersen lutfen sonucu bildir)istersen bir oneri (ben
denemedim ama squid listesinde rastlamistim..): squid'i burada sanki HTTP
accelerator da authentication'i kullanacakmissin gibi kandirabilirsin. Bunun
icinde
src/Makefile da,

DEFINES= -DAUTH_ON_ACCELERATION satirini ekle ve
sonra make clean; make install yap..

Iyi calismalar,
Ilker G.