[LINUX:19391] RE: Bilisim 2000

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 10:35:23 EEST

> ben etkinliklere de katildim Gorkem Cetin Gelecek Linux 1.0 dan bahsetti
> biraz ne oldugunu anlamak icin biraz daha sabretmemiz gerekecek sanirim.

Selam,

Pazar aksami standimiz olacagi haberini aldik ve iki gun Arif Uysal ile
beraber uyumadan hazirliklari yaptik. Yerimiz 6. salonda idi ve cidden
ilgilenen kisiler her tarafi gezerek bizi buldu. SCO nun yanindaki salona
girse idiniz bizi gorebilirdiniz. Yerimiz biraz geride kalmisti bu yuzden
bulunmasi biraz daha zor oluyordu tabii.

Gelecek Linux 1.0 ise RedHat6.2 nin cevirisinden baska birsey degil.
Ayni KDE2 nin turkce yapilmasi gibi bu da RedHat6.2 nin turkce yapilmis
hali. Yani gercek anlamda Turkiye de tamamen yazilmis bir Turkce dagitim
degil. Nasil ki Turkuaz da bir ceviri idi bu da bir ceviri.
Yine de en azindan ugrasildigi icin emek veren kisileri kutlarim.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC