[LINUX:19349] Re: server konfigürasyonu

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Fri 08 Sep 2000 - 23:48:35 EEST

Merhaba

Orhan Gökçol'un tespitlerine katılmamak elde değil, toplam sahip olma
maliyetini detaylıca öngörmeden bence hiç bir satın almada bulunmayın.
Bugünkü bilişim kurultayında konuşan bir kişi çok acı gerçekleri gözler
önüne serdi.

20 Eylül tarihinden itibaren Gelecek'in uzaktan yönetilebilen, tüm
sunucuları (DNS, Web, e-posta, Samba, Majordomo, FTP, DHCP vb) üzerinde
gelen, 1U ve 2U kalınlığındaki sunucu sistemleri hazır olacak.

Detaylı bilgi www.gelecek.com.tr adresinde var.

Yurtdışındaki benzerlerine nazaran (Türkiye'de zaten böyle bir çalışma
yapılmış değil şimdiye kadar) %30 daha performanslı ve %30-60 daha ucuz
sistemler.. Öneririm :-)

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş