[LINUX:19198] Re: squid

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 01 Sep 2000 - 14:27:05 EEST

once

acl localhost src 127.0.0.1/255.255.255.0 gibi bir satır olacak opnu bul ve
onun altına

acl deneme src 139.179.38.0/255.255.255.255.0

gibi bir satır yaz. (deneme herhangi bir isim! 139.179.38.0 de izin blogu /
yani client lar )

sonra biraz asagida

http_access allow maneger localhost satırı var

Onunda altına

http_access allow deneme

yaz. access denied saorunu cozulecektir...

Kolay gelsin!!

Batur ORKUN
Bilkent

Batur ORKUN ------------------- BILKENT UNIVERSITY Computer Center System Analyst