[LINUX:19199] cift modem ile baglanti nasil?

From: Ertugrul Komut (linux@gul.net.tr)
Date: Fri 01 Sep 2000 - 14:30:00 EEST

İyi Günler,

2 nokta arasında 33,6 asenkron Leased-Line hat mevcut. Bunun için iki uçta slakware 3.5 kuruluy ve Motorola 3460 Fast'R modemler bu makinalara bağlı.
Bu iki uç arasına bir hat daha çekilip, birer modem daha takılarak hat kapasitesini artırmak istiyorum.

Arayan tarafta iki modem ile bağlantı yapabilmek için ne yapmam gerekiyor? (leased-line bağlantıyı kurmak için minicom kullanıyorum)

Ayrıca tabi cevap veren tarafta çift bağlantıyı desteklemesi için ne yapılmalı?

Umarım yeterinde acıklayıcı bilgi verebilmişimdir.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

Ertugrul Komut