[LINUX:19193] squid

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Fri 01 Sep 2000 - 11:27:25 EEST

Merhabalar, apache den sonra squidi de ayarlamak istiyorum. ve bunun icin su
ayarlari yaptim
squid -z
ile swap olusturdum.
sonra squid.conf
dosyasinda
http_access deny all
satirinin basina # isareti koyarak
#http_access deny all
yaptim
squid yazarak baslattim.
hata cikmadi
clientlerde bir sayfa cagirdigimda erisim yasak hatasi aliyorum
hata tam olarak su sekilde
HATA
İstenilen URL'e ulaşılamadı

----

http://www.yahoo.com/

adresine ulaşırken aşağıdaki hata oluştu:

a.. Erişim yasak. Erişim kontrol mekanizması istediğiniz bilgilere ulaşmanızı yasaklıyor. İstenilen bilgilere erişim hakkınız olduğunu düşünüyorsanız, lütfen Servis Sağlayıcı Kurumla bağlantıya geçiniz.

---------------------------------------------------------------------------- ---- Generated Fri, 01 Sep 2000 09:25:13 GMT by klinux (Squid/2.3.STABLE1)

bu durumda ne yapmam lazim acaba? Tesekkurler