[LINUX:22169] Re: No Left Space On disc.

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Fri 24 Nov 2000 - 20:54:14 EET

On Wednesday 22 November 2000 13:03, you wrote:
> Tesekkurler. Bu fikirler isimi gorucek. Fakat soyle bir soru sormak
> istiyorum listecilerin affina siginarak..
>
> Yeni takicagim harddisk i eski harddisk in bir parcasiymis gibi gosteremem
> mi?
>
> Yani / dizinine mount ederek ?
>
> Sanirim boyle yapinca da eski disk i goremeyecek...
> yeni disc in ici de bos olunca sistem zirvaliyacak...

Himm sofware raid isinizi gorebilir, ancak raid 0 hic bir guvenlik tasimaz,
eger disklerden birisi ariza yaparsa, o disklerdeki datalarin tamami kaybolur.

Benim size tavsiyem oturun sisteminizi yeni bastan kurun (eger
kurabiliyorsaniz). Aksi halde arkadaslarin belirttigi gibi istemin bazi
directory lerini buraya tasimaniz. Benim kanimca kullanici dizini haric olmak
uzere Linux sisteminde ne cok yer kaplayan dizinler /usr ve /var dizinleridir.

Eger yeni bir disk takar bu dizinleri buraya move edip sistemi mount
edebilirseniz. sisteminiz oldukca rahatlar.

Kolay gelsin

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator