[LINUX:22168] Remote X Konfigurasyonu

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Fri 24 Nov 2000 - 20:40:33 EET

Selamlar,

Epeydir kafamda diskless makinalardan remote x kullanma fikri geciyor.
Gecenlerde bir deniyeyim dedim, nette buldugum dokumanlari ya tam anlamadim
yada beceremedim.

Bir serverdan X hizmeti alarak o server uzerindeki X serveri ve programlari
kullanmak icin yapilmasi gereken islemleri anlatan bir dokuman bilen varmi?

Yardimlariniz icin thx..........

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator