[LINUX:21877] Re: [LINUX:21874] lilo sorunları

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Fri 17 Nov 2000 - 15:29:35 EET

On Fri, 17 Nov 2000, sedat inanç wrote:

> selam arkadaşlar
> benim bilgisayarımda win 98 SE ve linux mandrake 7.0 kurulu. format atmak
> bende alışkanlık yarattı windows partisyanuna format attığımda başım belaya
> giriyor. lilo gidiyor doğal olarak(MBR kayıtları da siliniyor herhalde ben
> öyle düşünüyorum)o zaman ben tekrar linux kuruyorum ki aptalca bir olay diye
> düşünüyorum. bu gibi bir sorun karşısında yapılacak en basit çözüm/çözümler
> ne olabilir.
> bu soruyu daha önceleri php deki arkadaşlara da sordum ancak tatmin edici
> [...]
Merhaba,
Yapmaniz gereken boot disk olusturmak o da makebootdisk gibi gibi bir
komut ile yapiliyordu(Emin degilim adi degisik olabilir)
Sistem bir sekilde gocunce o boot diski ile acip sisteme login olduktan
sonra liloyu tekrar aktif hale getirebilirsiniz..

O zaman sorununuz kalmaz..
Ayrica Linux bootable CD'leride boot ilsemi icin kullanabilirsiniz
yapacagiz basit:
lilo : lilo root=<Linux kurulu part> initrd=

seklinde kullanabilirsiniz..

iyi calismalar
Devrim SERAL