[LINUX:21876] Re: lilo sorunları

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Fri 17 Nov 2000 - 15:29:23 EET

bir acilis disketi olusturabilirsin yada
bende de ayni olay olmustu ama ben redhat kurmustum olayi su sekilde cozmustum
bilgisayar acilirken cd den acil demistim ve gelen ilk menude neler yapmami
yaziyordu orda ben kurulum degilde
vmlinuz root=/dev/hda2 komutunu vermistim ben linux u hda2 ye kurmustum
bu sekilde sistemi rahatlikla actim ve oradan lilo komutun vermem yeterli
oldu birde
acilis disketi de olusturabilirsin