[LINUX:21729] apache'de alias scriptalias tanimlari

From: Tayfun ASKER (tayfun@ie.metu.edu.tr)
Date: Mon 13 Nov 2000 - 13:03:39 EET

merhabalar,
 apache'nin httpd.conf dosyasina

Alias /nswm "/opt/nswm/html"

ve

ScriptAlias /nswm/cgi-bin "/opt/nswm/cgi-bin"

satirlarini ekleyip apache'yi yeniden baslattiktan sonra Netscape'de
"http://localhost/nswm" adresinden /opt/nswm/html/index.html dosyasina
baglaniyorum. index.html sorunsuzca aciliyor ama index.html'nin icinden

src="cgi-bin/login.pl"

ile cagrilan login.pl dosyasi

"The requested URL /nswm/cgi-bin/login.pl was not found on this server."

seklinde bir hata veriyor.

login.pl dosyasi /opt/nswm/cgi-bin dizininin icinde. Butun dizinlerin
erisim haklari 755. alias tanimlarinda bir hatami yapiyorum??? yada
sorun nerede??

tesekkurler.

T.