[LINUX:21730] Ynt: Re: Ynt: RE: Internet hakkinda.

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Mon 13 Nov 2000 - 13:17:37 EET

evet kanunu biliyorum, TT yetkililerine ISS ler kurulurken bir toplantı
yapılmıstı bu toplantıda kanunun ki o zaman tuzuk olarak gecerliydi, TT
tekelinin serbest piyasa ekonomisi icerisinde haksiz rekabete neden
olacagini belirtmistim ( ozaman bir sirkette teknik mudurdum simdi ogr. gor
yim) ve cevap olarakta sayin Cengiz bey ( TT gen mud. yrd.) isinize gelirse
diyerek azimin payini vermisti, zaten kamu sirketi olup ozel sektor gibi
davranmaya kalkarsaniz olacagi bu, o gunden buyana bazi degisiklikler oldu
bu degiliskiller de cok onemli degil. listedeki arkadaslardan bu
offff-toppikk icin ozur dilerim,
sevgiler, iyi calismalar :-)